20080224

BajsPelle

Jag och Pelle är i stan. Pelle och jag är mycket goda vänner.
"Det där chokladstället vi ska till", frågar han, "har det en toalett?"
"Ja", svarar jag. "Det har det."
"Bra."
Det går ett par sekunder. Sedan frågar jag:
"Ska du bajsa?"
"Nej."
"Är du säker?"
"Ja."
"Helt säker?"
"Ja."
"Du ljuger inte för mig då?"
"Nä. Jag ska kissa."
"Om du skulle bajsat, hade du kunnat säga det till mig då?"
Han tänker efter en stund. "Ja, det tror jag."
"Är du säker?"
"Ja."
"Inte alla klarar att säga sådant."
"Nej, men jag skulle klara det."
"Lustigt att folk har så svårt för att säga att man ska bajsa. Alla gör det ju."
"Ja."
"Jag tycker vår relation är på den nivån att man kan säga om man ska bajsa eller inte."
"Ja, det tycker jag med."
"Titta, chokladstället är fullt. Ska vi gå till ett annat ställe?"
"Lika bra."

14 kommentarer:

Anonymous 11:49 AM  

bajs är faktiskt väldigt roligt.

Anonymous 11:49 AM  

inte först! fan också.

Anonymous 2:19 PM  

Det är ungefär som att bajsa i duschen. Alla gör det, men man pratar inte om det förutom med sina närmaste vänner...

Anonymous 2:47 PM  

Jag bajsar inte i duschen. Vad ni vet, i alla fall.

Anonymous 2:47 PM  

var detta inlägget verkligen nödvändigt? nu blir det äckligt tycker jag.

Anonymous 5:47 PM  

Jag börjar ångra chokladglassen jag åt till fika nyss...

Anonymous 7:27 PM  

Ja fy men det är ändå roligt för det är om bajs.

Anonymous 7:38 PM  

bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs

Anonymous 10:23 PM  

men hallå, bajsa i duschen??

Anonymous 10:27 PM  

Som sagt, det är vanligare än vad man tror, just för att man inte pratar om det... Jag förstår att några vill verkar överaskade, men det är ju fullt naturligt. Som att peka på någon annan när man fiser.

Anonymous 10:28 PM  

Mycket skitprat här nu.

Ho ho ho.

Anonymous 10:29 PM  

ok bilden klarnar. Du menar som att vifta med handen när man gått ut från den offentliga toan, för att klargöra... DET VAR INTE JAG

Anonymous 11:11 PM  

Ja, precis så. Ni börjar få grepp om det här nu... Skönt.

Anonymous 7:37 AM  

Ni kan alla vara bajspellar.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP