20080224

Lushtjejen

Jag ska handla badbomb igen, här ska fasen bubblas så att larmcentralen får ringa in bilar från Borås för att hantera situationen. Jag har köpt bubbelbad förut och jag ska nu köpa bubbelbad igen.

Jag kliver in på Lush. "Hej", säger jag till tjejen bakom kassan. "Nu jävlar ska här bubblas."
"Hahaha, är det du igen?"
"Va? Minns du mig?"
"Javisst, det var du som skulle bubbla så att grannarna ringde polisen."
"Ja, haha, kommer du ihåg det? Där ser man."
"Ja, där ser man. Ringde dom polisen?"
"Nej, dom vågade väl inte."
"Vad kan jag göra för dig i dag då?"
"Ja, jag ska bubbla lite igen då. Något som bubblar som bara fasen. Så att man behöver snorkel och cyklop för att inte drunkna i allt bubbel."
"Bubblar du fortfarande med din tjej?"
"Öh ... ja."
"Jaha. Ja, jag bara frågar. Man vet ju aldrig."
"Jo, i det här fallet vet man."
"Äsch", säger hon och ler hela tiden medan hon slår in bubbelkakorna i papper.

3 kommentarer:

Anonymous 7:38 AM  

Men vad har det här med bajs att göra?

Anonymous 4:37 PM  

Bajsa i duschen, remember...?

Anonymous 8:35 PM  

men sluta nu med bajset det är äckligt.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP