20080407

Förra veckan hände det grejer, hörni.

Inför Mörkrädds release som ljudbok, så har jag skrivit en kort novell om mina veckor ensam i en stuga.
Dessa veckor var mörka. Men de mynnade trots allt ut i en roman om en man som isolerar sig i en stuga i skogen för att bota sin rädsla för mörker. Jag skrev inte boken förrän jag flyttat från huset. När ni hört min novell, kommer ni att förstå varför.

Den här novellen finns bara på ljudboken och förstås så läser jag den själv. För ett ögonblick så var det svarta tillbaka. Det var skönt när det var över.

Mannen bakom mixerbordet är min fantastiskt snygge och löjligt begåvade kamrat Calle Hansson.

5 kommentarer:

Anonymous 11:01 AM  

Försöker du få mig att köpa både ljudbok och hard cover? Du är på väg att lyckas i så fall.

Anonymous 11:05 AM  

andreas röst, hmmm. ett skäl at tköpa boken, sign me up.

Anonymous 11:47 AM  

Nice

Anonymous 12:58 PM  

då blir det ljudboken för mig, bonusmaterial är grejen för tjejen.

Anonymous 2:41 PM  

men när kommer allt då? du bara lovar och lovar men jag ser då ingen bok på bokdiskarna.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP