20080425


Sååå ja.

10 kommentarer:

Anonymous 11:16 AM  

Är den ute?

Är den ute?

Är den ute?

Kan man köpa?

Kan man köpa?

Kan man köpa?

Anonymous 11:16 AM  

KOM TILL MAMMA LILLA BOKEN KOM TILL MAMMA NU

Anonymous 11:18 AM  

(den är inte ute än, kollade just, släpps i maj står det, när i maj, vete fan (#¤((/"#(¤/"(¤!"#/!#/!"()

Anonymous 11:18 AM  

whoa

snygge bok, jag beställer en nu, ingen idé att vänta längre, this i must have.

Anonymous 11:21 AM  

jag är rrrrädddd

Anonymous 11:22 AM  

yeaaaah!!!

Anonymous 11:24 AM  

Den är så läcker. Så läcker.

Länge sedan jag kände Vill Ha för en bok som man kan känna för ett par skor.

Anonymous 11:25 AM  

jag ska campa utanför affären tills den här släpps.

Anonymous 11:31 AM  

Jag är mörkrädd. Släpp in mig i den här boken. Hjälp.

Anonymous 2:49 PM  

jättesnygg jag ska köpa jag lovar

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP