20080516

Eftermiddag i Stockholm

Jag lever ett hårt liv. Jag har talat med studentradion, de hade väldigt bra frågor. Jag satt i en park och gjorde intervjun över telefon. Slitsamt. Mycket slitsamt.

Sedan var det mat. Åsa, som är världens bästa informatör, och Katja som är världens bästa redaktör (dessa yrken rimmar på varandra vilket bekräftar vad jag just sa) från det fina bokförlaget tog mig ut på äventyr. "Ack nej", sa jag. "Jag förmår icke mer. Ska jag behöva genomgå även detta?" Men de insisterade och tog mig till ett ställe där det åts marinerad och kolgrillad marulk med fina grejer till efterrätt, kaffe på den, allt väldigt väldigt gott och sällskapet var förstås klanderfritt.

Nu sitter jag på Scandic Anglais och förbereder mig för inträff med bokhororna, som förstås kommer att bli fantastisk. Jag dricker ett glas vin.

DENNA JÄVLA FÖRFATTARTILLVARO MIN GUD MIN GUD VARFÖR HAR DU ÖVERGETT MIG STRAFFAR DU MIG NU FÖR NÄR ÄNGLAR DÖR FY FAN VAD TASKIGT I SÅ FALL HÖR DU DET GUD HÖR DU DET?

0 kommentarer:

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP