20080510

Fille & Calle

Filip Folkesson och Calle Hansson.

Så heter de, pojkarna som syr ihop fullängdssajten till Mörkrädd. Filip är AD utan gränser, Calle är ljudgud. Två fantastiskt begåvade män. Och så stiliga. Vi har en bra sammanhållning och jag känner att de respekterar min vision.

Till exempel så skickade jag det ett mejl till Fille härom dagen där jag skrev att just de här orden vill jag understryka med grafiska effekter på sajten. Fille tyckte det var en bra idé, han svarade: "Understryka i din feta röv då eller?" Rak kommunikation, det gillar jag.

Vidare så blev jag CC:ad på en tråd som började så här, från Calle: "Ja nu sitter väl Andreas på sin jävla balkong och dricker pina colada och tror att han är i Medelhavet, den jäveln gör ju ingenting medan vi får slita här för hans sajt. Tur att han inte är med på den här tråden och får höra det här." Fille svarar: "Ja han säger att han jobbar hemma, jobba hemma i röven då eller?" Detta ser jag som gott, klimatet är öppet och vi har högt i tak.

Sedan så sa jag i går till Fille att skicka ett SMS varje gång du har en uppdatering så kan jag gå in och kolla och ge feedback, sajten ska ju vara upp på måndag. Fille säger inget, sedan säger han: "Du får ett SMS nån gång nästa vecka då kanske. Vi får se." Jag går därifrån med muskelryckningar, men det är bra för då får man träna muskler man inte använder så ofta. De där kring ögonen, till exempel, och längst ut i lillfingrarna.

Det här kommer bli så bra så bra.

15 kommentarer:

Anonymous 9:00 AM  

hahaha vilka sköna snubbar :):)

Anonymous 9:00 AM  

Jag heter Calle och det där är inte jag.

Men den där Calle verkar också cool.

Anonymous 9:00 AM  

du säger att dom är snygga hela tiden kan du inte lägga upp en bild är någon av dom singel?

Anonymous 9:01 AM  

hur mycket ska du proma dina kompisar egentligen handlar inte den här bloggen om dig?

Anonymous 9:01 AM  

FÖRST

Anonymous 9:01 AM  

vad fan?

hur snabba är ni egentligen? jag trodde jag var först.

Anonymous 1:55 PM  

Jobba med hemsidor inomhus när det är 25 grader utomhus?
Nej, nu skiter jag i det här och går ut i solen istället. Ljud-Schmud-Audiogud eller inte.
Det kan inte promas nog om Andreas snygga kompisar däremot för får man inget betalt i pengar så kan vi ta det i smörinlindade ord som smäktar våra egon.
Och Fille är ju singel så du får hooka upp honom Andy.

Sidan kommer att bli fin kan tilläggas.

Anonymous 10:48 PM  

Ingen kan säga att Andreas inte tar hand om de sina. Det är i sådana här inlägg som man fattar att hans egogrej är på skämt, stor ironi, att han egentligen verkar vara en ödmjuk och tacksam man.

Så verkar det åtminstone vara.

Anonymous 11:37 PM  

Och så är det. =)

Anonymous 11:52 PM  

ja men kramas då allihopa jag tycker han verkar vara en dryg jävel som bara klarar sgi för att han är s rolig och skriver bra böcker också men dryg ändå.

Anonymous 9:48 AM  

Rättning i ledet! Vad ni tycker eller tror om Andreas spelar ingen roll. Andreas kunde inte bry sig mindre om er. Han är en myt. Ett sagoväsen. Faktum är att jag är fan osäker om han ens existerar. Lite som Keyser Soze.

Anonymous 10:04 PM  

Fille är singel! Och skitsnygg! Metrosexuell med betoning på sexuell! Mmmmmmm!

Anonymous 10:14 PM  

vad kan jag säga... Jag kan intyga. Jag har träffat honom.
Kom igen Fille lägg ut ditt nummer och visa att den här sajten även kan funka som kontaktmarknad. :)

Anonymous 9:04 AM  

Bara för att jag är Snyggve himself så kan jag tala om att siten är klar. Hurra!! jag han innan den jävla författaren. =)

Jag tycker att denna blog bör ändra inriktning och fokusera mer på mig! Andy, skulle det kännas främmande?

(Intresseanmälningar ang. mig kan skickas till Andy så ordnar han det som den pimp han är) ;)

Anonymous 9:56 PM  

Senaste inlägget har inte skrivits av den snygge och stolte Fill - det är omöjligt ty han kan inte stava. :)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP