20080718

En dräkt från Sofi Farhman

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg, så är jag inte naken iförd endast en tweedkavaj.

Nej, jag bär i stället en röd velourdräkt med rumpelapp där bak, en sådan som man kan öppna snabbt när man behöver bajsa. Jag har fått den av Sofi Fahrman, som nu har köpt en randig i stället.

"Du vet", sa Sofi till mig över en drink, "när jag måste skita, då är det bråttom. Jag hinner sällan till toan i tid, rumpelappen ska bara upp och bajet ska ut. SprutlackarSofi kallar dom mig där hemma, hahaha. Det värsta är att jag brukar tycka det är så roligt när dom säger så, så att det börjar trycka på omedelbart. Då måste lappen av fort som fan, annars blir det sprutlack rätt i velourdräkten. Hahaha! Ja jävlar, Andy. En creme brulée på den?"

11 kommentarer:

Anonymous 8:09 AM  

god morgon andy, som vanligt börjar jag dagen med ett leende när jag läser din blogg.

Anonymous 11:26 AM  

Sånna där dräkter verkar är fruktansvärt användbara. Jag önsakar jag hade en sån... Vart får man tag på dom?

Anonymous 11:37 AM  

Jag tycker nog detta var det sämsta inlägget ännu så länge. Vill inte säga skit. Men faen. Kom igen. Bajs är inte roligt.

Du kan bättre! :)

Anonymous 11:43 AM  

O, du är skitmycket ute och cyklar,
Jag tyckte detta var skitkul.
Fast det är ok att tycka att det är skitdåligt, alla får vi tycka som vi vill. Utan att någon skall tycka skttaskiga saker om en.

Andy 11:44 AM  

Det kan Sofi också. :)

Anonymous 11:48 AM  

Skita inte ner er så mycket nu.

Anonymous 11:49 AM  

bara sa vad jag tycker. :)

Anonymous 11:52 AM  

Hur kan man inte tycka bajs är skitroligt? En riktigt dunderprutt är ju det roligaste som finns.

Anonymous 4:06 PM  

Det var nog dagens sanning. En riktig dunderprutt i rätt eller fel läge är oslagbart!

Karolina 4:02 AM  

Men alltså... inget bildbevis?
Det är nästan så jag inte tror dig, Andy.

Anonymous 9:08 PM  

http://maria.kimlindberg.com/

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP