20080709

Göran Johanssons hem

Jag accepterade Göran Johanssons inbjudan och åkte dit med min vapensköld. När jag kom till hans hus, en liten planktonbod ute nära Vinga Fyr som hade fiskanät och manetrens överallt, så trodde jag först att jag kommit fel.

Och det visade sig att det hade jag. Göran Johansson bodde ju mitt i stan och här var jag, ute på havet, med min vapensköld och kände mig helt vilsen.

"Du är en sån jävla idiot", sa skölden till mig.
"Ja men jag är i alla fall inte sköldig till något annat", sa jag. Då skrattade vi så vi grät, vi blev vänner igen och vi putrrade med vår träeka in till stan där Göran Johansson väntade - helt oväntat - i ett svart och rött raffset med sillamönster på.

7 kommentarer:

Karolina 12:20 AM  

Nu närmar vi oss skräckgenren igen känner jag.

Anonymous 7:00 AM  

hahahahahahaha :D:D:D god morgon allihopa

Anonymous 10:20 AM  

ha ha där feck dö mig att hoppa te lite.

//Atthur

Anonymous 10:41 AM  

Var så god och sköld.
/helvetica (gbg)

Anonymous 10:44 AM  

anderes, skulle detta hära vara rolitt, det tror ja inte, ja tycker du ska lägga ner denna hära bloggen, den e inte rolig.

Anonymous 10:52 AM  

du är så jävla snygg

Anonymous 1:47 PM  

Sött och salt på samma gång. Kanske även lite surt.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP