20080713

I dag är sista dagen

I dag är sista dagen för era bidrag till det här.

Under helgen har det rasslat in en hel del texter. Ni har varit duktiga. Produktiva. Och en del av er har skickat fina bilder.

Men till skillnad från vad jag tidigare sagt, så kommer jag inte publicera sju bidrag över en veckas tid. Skälet till det är mycket enkelt: Jag har inte fått sju bidrag som håller måttet.

Därför kommer jag välja en text och publicera den.

Ni andra kommer dock, precis som jag lovade, att få en konstruktiv analys av ert bidrag över mejl. Det är ni värda, och egentligen mer därtill. Men det är allt jag har att erbjuda.

Alla texter som skickas in från och med 00:00:01 måndag morgon, anländer dock försent och kommer inte att tas med i urvalet eller få någon feedback. Spara den i så fall till nästa gång, det här kommer vi göra om. Det var roligt och ni var duktiga.

0 kommentarer:

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP