20080705

Kvällspasset i P3, måndag 1800

På måndag är jag med i Kvällspasset i P3, 1800 och framåt. Vi ska prata om lögner och min blogg kommer att beröras, som en poäng i diskussionen.

(jag fattar inte varför, allt som står här är ju sant?)

Det är väldigt roligt att folk skriver om bloggen, pratar om den och besöker den och så. Statistiken rusar uppåt och snart är vi tretusen som hänger här och slappar tillsammans.

Men ni får gärna köpa mina böcker också, okej? De är också trevlig läsning. Okej?

Oj, nu fick jag försäljningssiffror från förlaget. Tydligen köper ni mina böcker också. Vad trevligt, hörni. Då är vi vänner igen, vad skönt.

Vi ses ute i etern på måndag då.

Ta nu hand om er, var ni än är, vad ni än gör, hur livet än ter sig.

4 kommentarer:

Anonymous 3:27 PM  

Hallå.
Vill bara tala om att jag köper dina böcker. Faktiskt.

Gillar dom med.

Anonymous 6:31 PM  

här ska lyssnas.

karro, den här gången är du väl inte ute i skogen?

Karolina 9:30 AM  

måndag klockan 18... hm. kollat kalendern, står inget om skogen. gut.

Anonymous 10:08 AM  

vad bra, då är vi flera som lyssnar

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP