20081029

Frågor och svar

Ni kanske har märkt att det har legat en fråga här och hängt i några dagar, där ni ska svara på om ni jobbar Skynet.

Det här är ett nytt, stående inslag på bloggen. Räkna med att frågan uppdateras ett par gånger i veckan, kanske två-tre. Frågornas tema lär ni räkna ut rätt snabbt. I synnerhet ni som hängt här ett tag (you, I love).

Bloggen kommer även framöver att få minst ytterligare ett stående inslag, utöver texterna och frågan. Aningen mer visuellt, kommer det bli. Vilket fest.

Men det är lustigt att så många inte ens fattade frågan i sig. "Jobbar du Skynet?" Jag har fått ett gäng mejl från folk som inte förstår vad de ska svara på.

Det gör inget, jag gillar er ändå, ni är sköna läsare och jag hoppas vi fortsätter hänga en lång lång tid.

(FÖRRESTEN - jag dänger upp en ny fråga snart igen. Days left to vote my ass, det får vara lite fart på uppdateringen tycker jag)

0 kommentarer:

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP