20081208

Att Levla är tillbaka!

Hej kära läsare,

Nu är Att Levla igång igen!

Den långa pausen var välbehövlig och nödvändig. Jag har varit på många platser och gjort en inre såväl som en yttre resa, men jag är nu redo att ta upp där jag lämnade av. Jag har saknat er och tänkt mycket på er när jag varit borta, och jag har undrat om ni har saknat mig.

Jag var hos munkar i Tibet och lärde mig levitera med en morot i röven. Jag har simmat i Stora Barriärrevet och fått en lilltå avbiten i kamp med en vitsill. Jag har sprungit genom öknen efter en tuggande kamel. Jag har gjort en pilgrimsresa till Betlehem, men svängde fel i en rondell och hamnade på Hisingen i stället. Jag har varit i Kina på en teplantage, eller det har jag förresten inte men det hade varit förjävla gött att åka till en någon gång.

Ja, hur som helst, efter den här jättelånga pausen så är jag nu redo att blogga vidare, så nu kör vi hörni. Jag har saknat er, hoppas ni har saknat mig.


10 kommentarer:

Anonymous 9:11 AM  

jag blir så trött på dig.

:D

(pust puh)

TORGNYSDOTTER 9:17 AM  

Åh! Du, Paris Hilton och blondinbella ni vet verkligen hur...
...det är så...så...andligt!

Nu slänger jag DN åt helvete. Tack.

Hello 9:22 AM  

För all del. :)

Välkommen tillbaka.

*fniss*

Anonymous 11:35 AM  

bra.att skärpa sig är bra. ibland.

Anonymous 12:15 PM  

Ingen förvåning.

Kanske måhända en eftervåning.

Anonymous 4:28 PM  

Det var då på tiden.. jag höll på att helt tappa förståndet. Men det var en mörk period, vi lägger den bakom oss.

Karolina 5:15 PM  

Jag undrar vad Freud skulle ha att säga om den uppenbara anala fixeringen hos den här herrn.

Andy 5:33 PM  

En sån buse jag är.

Inte skulle jag bara sluta blogga så där, hörni. Det finns ju bara inte på kartan.

Rebecca 9:02 PM  

haha!

Aki 2:28 AM  

Du är ond!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP