20081208

Att Levla stänger ner

Hejsan.

Det har nu blivit dags för mig att sluta blogga.

Jag behöver vila, ge mig ut på en resa och försöka räkna ut vad min grej egentligen är. Jag vill tacka för den här tiden och på sätt och vis är det skönt att sluta blogga. Bloggen har gjort mig till ett monster och har tärt på krafterna. All uppmärksamhet och det jag har skrivit, har inte alltid känts som jag. Det är som om bloggen har tagit över och blivit till något jag inte kan kontrollera. När jag läser mina gamla inlägg, förfasas jag över vad jag skrivit. Är det verkligen jag? Att utelämna sig själv så här naket på en blogg, bryter till slut ner en. Jag har inget mer att säga.

Ta hand om er. Vi ses framöver, det lovar jag.

Hälsar,
Andreas


9 kommentarer:

Anonymous 8:15 AM  

men vad faan ...

Anonymous 8:15 AM  

nu får han sluta skoja. kom tebax fifan. o skärp dig för tusan.

Anonymous 8:19 AM  

DU KAN JU INTE BARA LÄGGA AV SÅ DÄR

Anonymous 8:20 AM  

Jag läser den här bloggen till mitt första morgonkaffe varje morgon. Jag kommer sakna den väldigt mycket. Lycka till i framtiden!

//Johan Persson

Anonymous 8:22 AM  

var bor du? jag ska komma hem till dig och övertala dig att ändra dig.

Anonymous 8:22 AM  

andy, vad gör du? är du inte klok?

TORGNYSDOTTER 8:28 AM  

Det var mycket tråkiga nyheter på morgonen. Jag har också den här bloggen till första koppen kaffe. Måste jag börja läsa DN nu...? *darrande underläpp*.

Aki 8:32 AM  

Nej, Andy. :( Inte. Din blogg är underbar. Men om det är vad du vill så får du väl det. :(

Anonymous 9:11 AM  

hallå alla, läs nästa inlägg, ska vi döda honom eller? :D

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP