20081211

Henning Mankell gästar Att Levla

För bara några dagar sedan så var ju Att Levla i fara. Jag gav mig ut på en lång resa och bloggen låg nere under en evighet. Det blev ett ramaskri bland författare i Sverige, eftersom i stort sett samtliga av dem velat gästa bloggen en längre tid.

Jag har tidigare varit skeptisk till gäster men nu har jag ändrat mig och Henning Mankell är först ut på plan. Han berättar om sin sköna bok Kinesen och i dag är Mankells dag på Att Levla. Ge honom en applåd, hörni.

6 kommentarer:

Aki 10:45 AM  

Wooooo! *Applåder*

Karolina 11:02 AM  

hahahahahahah

Anonymous 11:10 AM  

hahahahaha henning mankell som strumpa jag dör hahahahaha : :D :D

Anonymous 11:25 AM  

Hahaha. Fy fan. Hahhaha.

Anonymous 11:35 AM  

va? Som strumpa, var det inte Mankell. Jag blir förvirrad

Anonymous 8:35 PM  

Det är klart det är Mankell!

Strumpa, moahahaha, jag tror allt att det är någon som har sniffat lite för mycket tallbarrsdoft på sprayburk här ...

(Du ska nog vara lite försiktig med kemikalierna Anna, det är starka grejer det där.)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP