20090117

DN vill ha mig med

Hahahaha. Jag blev uppringd av DN i går, av en snubbe som icke ska nämnas vid namn, och han sa: "Vi har läst din blogg här, och i synnerhet då dina litteraturrecensioner. Det är bra grejer. Skulle du kunna tänka dig att recensera litteratur för oss?"
"Men jag skojar ju bara", svarade jag. "Det är ett skämt. Jag vet inte ens vilken bok jag skriver om. Jag driver med er stil av kritik."
Tystnad en stund. Sedan: "Va?"
"Ja? Har ni inte fattat det?"
"Men ... jaha ... jävligt roligt du."
"Ja det blev ju inte mindre roligt nu. Gissa om det här kommer upp på bloggen."
"Jaja. Baja ner dig då."
Tystnad en stund.
"Och vi får förstås inte ligga med dig heller?"
"Nej."
"Okej. Hej då."
"Ja hej hej."

2 kommentarer:

Anonymous 11:53 AM  

Fan vad alla vill ligga då! Förstår dem inte att du har häcken full?

Anonymous 10:35 PM  

du verkar svårluggen.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP