20090118

DN lackar ur

Jag har fått lite vänliga tips från den del av min omgivning som vill att det ska gå bra för mig (för då går det bra för dem) om att jag inte ska skoja så mycket med DN och Svenskan och så. För då kanske de bestämmer sig för att de inte vill skriva om mig i fortsättningen.

Hahahaha. Redaktionsmöte på dessa tidningar: "Nej vet ni vad, jag blir så jävla sur på den där Roman, han bara skojar och tramsar med oss hela tiden. Jag tycker vi skiter i att skriva om honom."
Och alla andra svarar: "Ja det gör vi. Nu får det fan i mig räcka. Surpelle är han. Plus att det känns som en mogen och korrekt reaktion från vår sida. Inte alls något man kan förvänta sig från en tolvåring."

Tystnad en stund. Sedan: "Tror ni att detta ökar eller minskar våra chanser att få ligga med honom?"
"Gud, du sa det vi alla tänkte. Om jag ändå hade svaret på den frågan."
"Jag klarar inte denna ovisshet."
"Det är jobbigt för oss alla."

2 kommentarer:

Anonymous 10:58 AM  

Drullens Nyttjor, Svullna Drogbladet, Affektbladdret och Exponenten. Varför skulle du bry dig om de skriver om det eller inte? Du tänker väl inte låta dem få dig till slut?

Andy 7:03 PM  

Nej då, inte jag inte.

Fast det är trevligt att få vara med, det är det ju.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP