20090113

Steve Söderbelte och styrelsen

Styrelsen börjar undra vad Steve Söderbelte håller på med och de har skickat en representant för att prata förstånd med honom.

"Du", säger Söderbelte till denne kostymkille, "hur vågar du och din fåniga styrelse komma här och ifrågasätta mig? Jag, dataSteve? FilhanterarKungen? CDRomBelte?"
Kostymkillen kliar sig i huvudet. "Ja, vi har fått en del klagomål, och att ändra om i hela spelet tre dagar innan ni skeppar verkar väl kanske lite dumt."
"Nu ska du lyssna på mig."
"Jag lyssnar."
"Jag har gjort tjugo spel. Inte ett enda av dem har blivit klart i tid. Alla har dragit över budget. Vi har inte tjänat royalties på en enda titel. Spelen har fått låga betyg och dåligt med publicitet. Min personal slutar hela tiden, i synnerhet dom som är duktiga. Så jag vet nog vad jag håller på med. Om du sköter ditt så sköter jag mitt, okej?"
"Öh, jaha?"
"Eller du kanske tror att du kan göra det här bättre?"
"Ja, det kan nog vem som -"
"Oj, det där lät som en diskett just var färdigkopierad. Om du och din hjärncell ursäktar mig nu, jag har en datamaskin att göra klart."

Styrelsen frågar senare till kostymkillen: "Hur gick det?"
Han trummar med fingrarna mot hakan. "Sådär."

1 kommentarer:

Anonymous 12:56 PM  

Jag vill se fler av de svartklädda männen Steve använde för några avsnitt sedan :)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP