20090224

Dataspelspipan

Nu sitter jag på ett tåg, på väg till Stockholm. Jag ska träffa min dataspelschef. Han gör PC-programmet ibland och så jobbar han även i Windowsskärmen.
För detta möte blev jag tvungen att kliva upp

!!!KLOCKAN FEM!!!

Herregud, ingen borde behöva gå upp klockan fem någonsin. Hur som helst, han kommer säga "Andreas, är den här filen verkligen hanterad?" Och jag kommer tända min pipa, bolma på den eftertänksamt och peka med skaftet på honom och säga: "Jag vill att du förklarar närmare hur du tänker." Han kommer försöka, men han kommer misslyckas för han har ingen pipa. Det har jag. Hahaha.

5 kommentarer:

Anonymous 5:48 AM  

Äh, klockan fem är ju en baggis!

Anonymous 9:44 AM  

Allt hänger på pipan!
Med den är vi alltid vinnare!

Mats 5:50 PM  

Går inte att misslyckas med pipan. Men den skulle haft lite mer "Sherlock"-böj. Men man skall inte gå för långt det finns risk att man inte blir tagen på allvar: http://www.panterdata.se/etiopien08/solla/Vattenpipa.JPG

Björn Borg

Andy 7:55 PM  

Mats, gamle gosse, inget går upp mot en pipa en fest en lördag, bland 70-talister såväl som 80-talister. Det är allt jag säger.

Anonymous 12:46 PM  

Då blir jag ju nästan besviken att du inte kikar in i loungen innan du åker... O jag som kliver upp 04:15 för att sedan sitta med ett Ûberleende o trainspotta mig.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP