20090227

Pipans vidare erövringar

Photo 69.jpg

Konflikt. Roman har pipa och vinner sålunda diskussionen. Men Israelsson har något på gång, skåda vad hon drar fram bakom Andys nacke.


Photo 70.jpg

Nej! Hanna har också pipa! Diskussionen böljar ojämnt, Andy håller på att tappa greppet.


Photo 71.jpg

Hahaha. Han drar fram en andra pipa och med två bolmande rökdon är hans intellektuella övertag självklart.


Photo 74.jpg

Men vad nu? Hanna drar fram en vattenpipa!


Photo 72.jpg

Sånt jävla fusk är helt enkelt inte okej. Det är det bara inte.

10 kommentarer:

Anonymous 10:36 AM  

Ger vattenpipan överhuvudtaget något intelligent övertag? Tycker nog den ska diskas.

axl 10:42 AM  

Det beror väl på vad man laddar den med?

Anonymous 10:43 AM  

Dom ska diskas oavsett, för dom är lite äckliga.

Men Hanna röker den med den äran.

Änglavakten 5:05 PM  

Jämnför Andreas och Hannas ansiktsutryck...självklart ger vattenpipan övertag!

Hanna, du har lyckats än en gång!

David Lundvall 9:17 PM  

hahaha! störtsköna bilder! andreas ser inte helnöjd ut på sista bilden. :)

Anonymous 10:05 PM  

Änglavakten, jag undrar om du vill bilda lag med mig?

Anonymous 12:14 AM  

Så går det när man utmanar en kvinna ;)

Anonymous 3:21 AM  

Undrar om det hela avslutades med en "Dra åt pipsvängen med dig!"

Änglavakten 9:48 AM  

Hanna: Jag är glad att jag får vara med i ditt lag och det är du som är lagledaren.

Jag är övertygad om att vi spelar i div 1 inom kort!

Anonymous 11:20 AM  

Bra,
Du kan börja som anfallare, jag backar upp dig. Phu inte illa att ha en Änglavakt i laget!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP