20090209

Vi har levlat sedan grottornas tid

Det fina med att levla är att vi har gjort det sedan tidernas begynnelse.

"Oj en ny grotta! LevelUp! Eller vad säger du, Donk?"
eller
"Vilka sköna nötter det växer här - LevelUp, eller hur Gronk?"
eller
"Hallå, den här gula grejen som är varm och sticks, den kan man grilla mammutar över! Det smakar kanon! LevelUp, eller hur Stonk?"
eller
"Jag slipade stenen lite här och nu kan man säga att allting rullar på fint, HAHAHA! LevelUp, ja jävlar, eller hur Zonk?"
eller
"Kolla, om jag vässar den här pinnen och sticker dig i magen så börjar du blöda! LevelUp! Eller nej vänta fan, LevelDown ... nu uppfann vi krig och våld, inte helt genomtänkt. Undo på den eller? Jaså, försent. Cut på den då? Nehej inte det heller. Fasen också. Det här kunde jag skött snyggare."

Mänskligheten är vad den är. Vi har levlat sedan urtiden och vi kommer levla fram tills dess att ingen av oss längre finns kvar.

8 kommentarer:

Ruben 10:37 AM  

Dagens sanning! Passande till den skäggige gubbens (Darwin) födelsedag på torsdag kan du ju skriva en bok "Om Levlandets Uppkomst".

Andy 10:46 AM  

Jag gillar hur du tänker gosse.

GunBlade 2:46 PM  

Fast den dagen vi har levlat tills vi inte finns kvar längre anser iallafall jag vara en ordentlig nedlevling från mänsklighetens sida. Kanske en lvlup för alla andra i världen dock.

//Coffee, som övertalat sin bror att skala potatis.

Anonymous 3:38 PM  

Undo på den ja... Höhö...

Anonymous 7:55 PM  

Jag tycker att din Bok Mörkrädd är skibra. Jag har den som Ljudbok och har lyssnat på den ett par gånger redan. Funderar på att se vad för roliga böker/ljudböker du annars har =)

Andy 8:33 PM  

Kul att höra kompis. På ljudboksfronten finns inget mer att hämta än, men övriga böcker kan du frossa i till tidernas ände. Allt du behöver veta finns på hemsidan,
www.andreasroman.com

Och uppföljaren till Mörkrädd är på gång, förstås. En riktig nagelbitare.

Anonymous 10:45 PM  

när kommer tävlingen som annonserades för ett tag sedan?

Anonymous 10:57 PM  

Själv har jag fortfarande inte läst Mörkrädd fast den står i bokhyllan. Jag tror nämligen på boklagring. Den ska liksom dra till sig lite och kanske bli lite kraftigare och rundare i smaken. Eller så blir det vinägerost av det. Eller typ Ondskan eller nått. Men då får det vara så, för här ska lagras för glatta livet.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP