20090505

NEJ MEN HEEEJ

Ibland händer det att jag springer på någon på stan som jag inte träffar så ofta, och hon kommer viftande med armarna och ett grin upp till öronen och tjuter: "NEJ MEN HEEEJ! GUD VAD ROLIGT ATT SE DIG! VA? MEN GUD VAD ROLIGT! HUR MÅR DU? GUUUD VAD ROLIGT ATT SE DIG. DET VAR SÅ LÄNGE SEN! VAD ROLIGT ATT SE DIG! HERREGUUUD, DET VAR JU EVIGHETER SEDAN! MEN VAD ROLIGT ÄNDÅ! VAD ROLIGT ATT SEEE DIG!"
Och sist så sa jag: "Men så jävla roligt kan det väl inte ändå vara att se mig varje gång."
Varpå samtalet inte var fullt lika hjärtligt efter det.

6 kommentarer:

Blondinjeppe 7:39 AM  

Hahaha :D Gjorde min dag!
Tack!

Anonymous 8:10 AM  

hahaha gud jag dör :D:D:D

Anonymous 9:51 AM  

Vigilante all over again.

David 10:44 AM  

Är det repriser som gäller resten av veckan nu eller?

moa 1:15 PM  

Snart snattar du och slår ned folk med basebollträn åxå eller? :)

Andy 4:18 PM  

Och tar över världen.

It all fits together.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP