20071222

Hej kära vänner. Jag har fått ett par läsarmejl om det här med korvarna, varför jag håller på att skriva om korvarna hela tiden och om jag håller på att bli knäpp.

Schysst, säger jag bara. Jävligt schysst. Tack som fan. Jag kan ta det, jag är en offentlig person, jag måste tåla sådana här påhopp ibland. Men hur tror ni att korven känner sig? Va? Korven bad aldrig om detta, att hängas ut på det här viset. Det är bara konsekvensen av att befinna sig i min närhet, och visst är jag delvis boven som väljer att skriva om korven och om våra konflikter, men jag tycker ändå att jag kan ... mmm ... alltså ...

Äsch, vad fan. Nu skiter vi i det här. Jag tror den här korvgrejen har gått långt nog. Så satans roligt var det aldrig till att börja med ändå.

Annars då?

1 kommentarer:

Anonymous 2:45 PM  

I find their lack of faith disturbing!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP