20080216

Droppte

Min bror jobbar på sjukhus och i går hängde jag med honom och snodde en droppställning. Den var svår att få ut under jackan, den putade ut en del och skramlade och lät när jag ramlade i trappan. En sköterska frågade: "Har du en droppställning under jackan?" Men jag svarade: "Nä." Och lyckades därmed lura henne, jag är så smart.

Nu sitter jag hemma och har fyllt droppåsen med rent vatten. I påsen guppar en jasminteblomma runt. Den har slagit ut och färgar vattnet långsamt gult. Från påsen går en slang rätt in i armen.

Intravenöst te, fy fanken vad fint. Nu sitter jag bara här och låter skiten pumpa runt i blodet. Så jävla gött.

7 kommentarer:

Anonymous 11:28 PM  

nu får du ge dig :)

Anonymous 11:28 PM  

hahahahah mer te hahahahahah

Anonymous 11:29 PM  

jag ska köpa fint te så jag fattar vad alla snackar om.

Anonymous 11:29 PM  

är det nån mer än jag som märkt att andreas nästan aldrig dykr upp i kommentarer lngre?

Anonymous 11:36 PM  

han har väl bättre saker för sig.

Anonymous 11:36 PM  

att skriva nya inlägg tex.

Stina 9:06 PM  

Om du behöver hjälp med sjukvårdstermer så vet du vart du ska vända dig. = )

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP