20080301

Bajs i hjärnan

Ibland roar jag mig med att googla mig själv, precis som Hank Moody. Detta för att se vad folk skriver om mig, om det har poppat upp några nya recensioner, blogginlägg eller liknande.

Och då händer det att jag snubblar över folk som tycker jag är helt värdelös och att det jag skriver är riktigt dåligt.

Då blir jag lite ledsen i ögat.

Men sedan tänker jag: "Det är ju inte deras fel att de är bajskorvar. Det kan man faktiskt inte hjälpa." Och så blir jag lite gladare igen.

4 kommentarer:

Anonymous 6:02 PM  

att vara en bajskorv kan inte vara lätt.

Anonymous 6:02 PM  

där kom bajset igen vad roligt

Anonymous 6:02 PM  

bajsmannen vi väntar på ditt inlägg här i kommentatorsfältet

Anonymous 6:03 PM  

neeeeej släpp inte in honom hahahaha då blir det bajs i duschen igen hahahaha

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP