20080415

Knepiga sociala situationer

En annan väldigt knepig social situation (för de av er som minns situationen med örat som jag skrev om för ett tag sedan) uppstod när vi var hemma hos en kamrat på cocktails. Javisst, det var hela paketet med pianobar, klänningar och kostym, bartender och oliver. Jag tror ta mig fan till och med att nötterna var nyskalade, oljade och saltade på dagen. Så ni förstår ambitionsnivån.

Vi hade alla väldigt trevligt, vi var vuxna och talade om räntor och barnspya och bilen. Men sedan blev det lite konstig stämning, för en av tjejerna bajsade på mattan. "Måste man så måste man", sa hon. Och det kan väl i och för sig stämma.

Men ändå, liksom.

10 kommentarer:

Anonymous 9:59 AM  

om det trycker på vet man ju aldrig vad som kan hända

axl 11:42 AM  
This comment has been removed by the author.
axl 11:44 AM  

Då tar man ett fast tag om nacken å mosar in bajsen i ansiktet på tjejen innan man slänger ut henne genom fönstret.

Det funkade på katten hemma iaf. Den bajsade inte på den mattan mer.

Den kissade i min legolåda istället.

Anonymous 11:45 AM  

Det är inte lätt att veta vad man ska göra då alltså. Men en bajskorv är ju alltid en bajskorv, vare sig den ligger på mattan eller inte.

axl 1:21 PM  

Låt mig bara förtydliga, jag skulle inte göra så med en katt, men det funkade likförbannat.

Anonymous 1:25 PM  

sagt är sagt, den som sa det han gjorde det.

Anonymous 1:48 PM  

bajs är så jävla roligt

var är mr. a? in med honom nu, han är ju bajsmannen.

Anonymous 7:22 PM  

Jag håller med, in med bajsmannen! Hans närvaro här är saknad.

Anonymous 12:33 AM  

Då ska jag säga så här.

Jag började faktiskt skriva ett inlägg här redan i more (insåg direkt att detta var mitt forum), men då jag var på jobbet och hade ganska mycket att göra, så blev det aldrig riktigt slutfört.

Jag vet inte om någon hört talas om uttrycket 'bajsförnedring' någon gång. axls första inlägg där är dock en bra bit på väg. Jag kommer dock inte förklara det här, det är sådant man bara berättar för dom som verkligen vill veta.

Jag är lite rädd för att skriva saker om bajs här på komentarsidorna (Man vill ju inte få en stämpel, liksom).

Men jag uppskattar helt klart eran uppskattning.

Jag kan säga såhär. Jag satt och diskuterade med mina vänner häromdagen. Apperopå axls första inlägg där återigen: Människobajs är bra mycket äckligare att smeta i ansiktet på någon än kattbajs. Men kattbajs kan göra ondare i hjärtat, för då har man verkligen ansträngt sig, då främst genom att planera, hitta och samla kattbajset... Det är inte bara en spontan reaktion. Jag vet inte...

Anonymous 12:38 AM  

Det är delvis Andys fel att jag inte vågar skriva allt. Han är ju trots allt min idol, och jag vill vara lika cool som honom.

Därför känns det fel att slänga ur sig massa skit utan hans godkännande. Skulle han ta bort ett av mina inlägg, så skulle jag skämmas upp till knäna, och antagligen aldrig mer våga kommentera ett inlägg i mitt eget namn!

Det hade varit trist...

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP