20080414

Saker som inte irriterar mig

Saker som inte irriterar mig så mycket, är barn som skriker. Folk som talar högt i mobiltelefon går också an, och sura expediter är inte hela världen. En tankspridd servitris har jag överseende med och försenade bussar är sådant som händer. Mejl som inte svaras på, SMS som hänger i luften, otrevliga människor i trafiken - allt sådant där släpper jag lätt.

Men en sak som irriterar mig en del, det är när man får elkontakter monterade i bröstvårtorna och någon vrider på med 220 volt. Det tycker jag är lite onödigt och då brukar jag säga: "Men hallå, nu får det väl ändå räcka va?"

3 kommentarer:

Anonymous 9:21 PM  

Oj jag satte skrattet i halsen lite där. Det är roligt men ändå inte. här kan man aldrig veta bad som händer.

plus att jag var först som fan. rss love (l)

Anonymous 9:28 PM  

det var fan var du var snabb då jag kom alltså bara två aden här gången.

roligt inlägg haha helt oväntat!

Anonymous 7:39 AM  

Äsch, nu hänger du upp dig på småsaker. Det kunde varit 4000 Volt rakt i pungen.

Det gäller att ha lite perspektiv på saker och ting :)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP