20080619

Hej Patric Kronberg

Hej Patric Kronberg.

Jag vet att du läser den här bloggen nästan varje dag. Det uppskattar jag, det är äkta vänskap det.

Jag vill att du ska veta att jag, Henrik, Mikael, Thomas och din bror Peter inte träffas regelbundet just nu.

Till exempel så sågs vi inte för någon helg sedan och då hade inte någon av oss med en laptop, så att vi kunde surfa trådlöst på ett café för att kolla upp saker.
Vi skrattade inte heller högt och länge åt massa skojiga saker som vi inte kom på, och vi gnuggade inte händer i illvilja över både det ena och det andra. Varför skulle vi göra det?

Ditt bröllop är ju trots allt inte än på ett tag.

Så varför skulle vi ses utan att du visste om det, och vad skulle väl vi kunna ha att prata om som du ännu inte kände till?

15 kommentarer:

Anonymous 8:19 AM  

Sannerligen. Det är tur att så inte är fallet. Bara självaste tanken att några av dina till synes närmaste vänner skulle ha kunnat träffats och planerat illdåd torde göra den mest iskalle gossen nervös.

Nu känner inte jag dig Patric. Men av Andreas text att döma behöver du ju faktiskt inte oroa dig. De har ju inte träffats. Visst, du kanske tänker på att så eventuellt skulle kunna vara fallet, men då blir du ju bara nervös eller rent utav orolig. För Andreas skulle ju aldrig komma på några bus. Han som är så snäll. Det har jag läst många gånger här på hans blogg.

Nej Patric. Oroa dig inte. Lev ditt liv i förvissning om att ingen svensexa kommer att ske. Dina vänner kommer inte heller i framtiden att träffas för att gnugga sina händer i ren illvilja. Solen skiner alltid och alla i hela världen älskar varandra. Egentligen.

/ en "vän" till familjen

Anonymous 8:32 AM  

Detta är gott. Vore jag Patric skulle jag nu slappna av, förvissad i tanken om att kamraterna inte har något som kokar och väntar på att släppas ut. Jag skulle inte gå runt och tänka: När? När? Och Hur? Hur? Och Varför? Varför? Nej, det skulle jag inte göra. Jag skulle sova gott från och med nu.

Anonymous 8:36 AM  

hahahah you're in for it now patrick vem du än är ahaha :):):)

Anonymous 8:37 AM  

hela sverige är med i nedräkningen från och med nu :)

vi förväntar oss att du bloggar om resultatet, andreas.

Anonymous 10:47 AM  

Patric gamle vän.
Från och med nu hade jag tagit en extra titt över axeln, och varit noga med vem du har bakom dig i ex. Ica kön vid Amhult, eller i bilkön över bron.
Vän eller fiende vän eller fiende?

Om du vill kan jag ta hand om blivande fru och barn under låt oss säga...
Den närmsta tiden, dvs. sommarlovet. för hade jag varit som dig hade jag sovit med ett öga öppet.

Fast det hade ju bara varit om Andreas pratade tvärtomspråket. Nu vet ju både du och jag att det som skrivs på bloggen är sanning. Skriver Andreas att de inte har setts och smitt planer ja, då tror vi ju på det eller hur kompis.,
Hanna

Anonymous 5:17 PM  

Låt mig replikera. I helgen åkte även jag inte iväg och satte mig på ett café för att inte surfa runt på det stora vida internetet. Inte heller skrattade jag ondsint och gnuggade händer över alla saker jag inte hittade. Dock var det en god kaffe.

För övrigt vill jag säga att tyvärr är dagen upptagen. Kristina har jour och jag måste tvätta.

Anonymous 5:24 PM  

Hanna, jag vet att du är på min sida. Du säger väl till innan dom hittar på några sattyg?

Anonymous 7:42 PM  

darra patrik, det hade jag gjort om jag var kompis med andreas och han var med i min svensexa.

Anonymous 8:24 PM  

Bloggens användingsområde når nya höjder. Jag håller med tidigare inlägg, vi kräver att du bloggar om svensexan.

Anonymous 8:48 PM  

nu jävlar verkar det bli åka av patric

Anonymous 9:12 PM  

Givetvis min kära vän...Givetvis är jag på din sida...

Muhaaaa.

Anonymous 9:33 PM  

Jag vill också få möjlighet att säga mitt. Jag har ett par krav.

1. Inget sex, och då varken med tjejer, djur eller Mikael. Vet att jag inte riktigt kan lita på honom.
2. Patric skall lämnas tillbaks i samma skick som jag lånar ut honom, möjligtvis kan han vara lite mer sliten vid återlämnandet. Han får dock inte vara skadad, inte allvarligt i alla fall.

Andy 8:05 AM  

Allt vi kan lova är att Patric är återställd till bröllopsdagen.

Anonymous 9:13 AM  

Sen är förvisso "återställd" tämligen vid i sin akademiska definition...

Anonymous 10:43 AM  

En liten fågel har kvittrat att snart smäller det... på med flytvästen Patric för nu djävlar blir det sjögång!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP