20090315

Gravidchock!

Jag tror ta mig tusan jag är gravid på riktigt. Låt mig presentera bevisen:
* Jag mår illa på morgonen. Ett par toabesök är obligatoriska innan jag kan möta dagen.
* Jag har enorma cravings för Sprite, Cola och apelsiner. Samtidigt.
* Jag är trött och hängig och vill sova mycket.
* Jag lufsar fram i lägenheten, febrig och förvirrad, förundrad över hur detta kunde drabba mig.
* Jag blir ledsen och förorättad när Hanna inte tar mitt tillstånd på allvar.

Ni fattar ju själva. Jag ser ingen annan förklaring. Gör ni?

11 kommentarer:

Anonymous 2:46 PM  

Du är säkert gravid. Jag förstår dej precis. Folk skrattar medlidande med en när man mår så där

Änglavakten 4:22 PM  

Andreas, det måste helt enkelt vara så att du är skengravid. Du önskar så att du vore gravid och därför får du samma symtom.

Känns dina bröst lite lätt svullna?

Hoppas att det ordnar sig!

Anonymous 6:45 PM  

Det är bara att kissa på en pinne eller nått, svårare är det inte. Är det positivt är det bara att gå till Farbror Doktorn så klämmer han lite på magen och frågar om du vill ha kvar den eller inte.

Personligen tycker jag att det hela låter väldigt Star Trek...

Under tiden kan du drömma om följande syn:

http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=1206#comic

Andy 7:05 PM  

Änglavakten, de är faktiskt lite svullna. Jag får bära BH nu. D Size.

Piratdrottningen Alwilda 8:53 PM  

Test kan visa fel, man är alltid gravid tills motsatsen är bevisad! (Dvs tills du får din mens. Fast då KAN det vara en graviditetsblödning också, så man vet tyvärr ALDRIG.)

Jag föreslår att du slutar med all alkohol, opastöriserad ost och piprökning tills du är säker (dvs har fått din mens. Som kan vara en graviditetsblödning.).

Försök att inte tänka för mycket på öl. (För mig går det sådär.) Lycka till!

Andy 9:01 PM  

Herregud. Jag har inte fått min mens på trettiotre år. Jag måste vara helt tokigt gravid.

Unknown 12:30 AM  

hahaha, nu blir jag fast i en blog till (shit åxå jag har inte tid!)... men om din mens är försenad med 33 år då bara måste jag ju få se underverket Du tänker föda fram!

Andy 7:44 AM  

Manotanten, jag hälsar dig välkommen hit. Tillsammans kan vi skapa stora ting.

Anonymous 12:13 PM  

Ja, då är du sannerligen väldigt gravid. Och tänk så mycket alkohol du har druckit under den tiden! Barnet kommer troligtvis att självantända när det väl kommer ut.

Ett annat alternativ är ju att du knarkar. Då kan man ju också bli lite konstigt. Lite paranoid och så (precis som vid en graviditet alltså). I så fall är det bara att sluta, så kommer du snart att känna dig normal igen.

Anonymous 2:36 PM  

Vad skrev jag ... det kom ju ut alldeles fel. Jag har ingen aning om du knarkar eller ej. Jag ändrade kommentaren några gånger så det blev visst lite tokigt.

(Det skulle stått typ "om du skulle råka ha fått i dig lite knark, eller typ råttgift", och så skulle jag misstänkliggöra en viss katt. Men så ändrade jag mig (tänkte att katten nog inte var SÅ elak ändå), och så blev det lite konstigt när jag ändrade. Typ låter som ett helt sjukt påhopp. Ser jag nu.)

Sorry i alla fall. I take it back.

Andy 2:59 PM  

Hahaha, det slog mig inte ens att det kunde vara ett påhopp. Du är helt av kroken (aaar), oavsett din mängd redigeringar och resultatet av dessa.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP