20090316

Gravidcravings för pepparrot

Pepparrot.

Jag måste ha denna djävla pepparrot.

Inte snart. Inte senare.

Utan NU.

Jag går till Coop, rycker tag i en anställds krage så hans mössa flyger av, trycker honom så nära intill mig att han känner min andredräkt, och jag säger: "Om du inte vill smaka på bollträet gosse, så visar du mig var ni har er djävla pepparrot NU."
Han darrar. "Är du gravid?"
"Det kan du ge dig fan på att jag är. Och jag ska ha smält mozzarella på pepparroten, med stekt shitakesvamp. Annars .."
"Jajaja jag fixar direkt."
"Bra det."

2 kommentarer:

Anonymous 1:10 PM  

Ganska service-inriktad kille det där iaf...
börja inte med murbruks-slickande bara för då är du fast sen...

Krista Mullen 2:05 AM  

Thanks for posting thhis

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP