20090309

Q&A - Omgång ett

För ett tag sedan hade vi en skön Q&A, och jag tycker mycket bra och viktigt kom fram ur den. Ni fick se sidor av mig ni inte sett förut, nyanser av en mångbottnad människa som förtjänade att tecknas, och jag vill delge er dessa frågor och svar än en gång. Kom ihåg att ni ställde frågorna, jag bidrog endast som er ödmjuke tjänare med svaren.

Diskutera gärna svaren med era vänner, med familjen hemma, kanske också i skolan.

Första frågan - Varför är du så jävla grym? (G. Clooney, LA Hollywood)
Ja George, det förstår jag att du vill veta. Det är för att jag har the moves och bara dominerar som den uppsvidade flanör jag är. Du kan få tips av mig om hur du viker kragen på skjortan, där är jag extra vass.

Andra frågan - Varför är du så jävla snygg? (D. Hasselhoff, Stuttgartjugend)
Jawohl Meine Hasselhoffen, det kan man undra. Min far är stilig och min mor är fager hon också. Det är nog därför. Sedan så kör jag inte en töntig bil som pratar heller, det hjälper till.

Tredje frågan - Varför är du så jävla smart? (S. Hawking, London)
Ja Steffe, frågan om där. Min far var kanske inte vassast i skolan men han var klyftig, min mor däremot var väldigt skolsmart. Jag är en perfekt kombo. Mina syskon fick lite av det där men jag fick hela paketet med extra allt. Det gäller även Snyggve-faktorn men det har vi ju redan konstaterat. När ska du förresten gå ut med att jag spökskrev din bok som gjorde dig känd?

1 kommentarer:

Anonymous 8:07 AM  

helgen var lång men nu är du tillbaka andy i högform, :D :D :D

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP