20090310

Q&A - Omgång två

Vi kör vidare! Andra omgången frågor och svar. Kom ihåg - ni har ställt frågorna, jag bara levererar svaren.

Varför tar du bara helvete över scenen när du kliver upp och får en mikrofon? (J. Travolta, San Francisco)
Ja John, det pratar jag gärna om och jag förstår att du vill ha tips. Det beror på att jag föddes med en flygel under armen. I skolan när läraren sa, Andreas stoppa undan flygeln, då sa jag du kan inte säga åt mig vad jag ska göra, du är inte min mossa. Jag menade morsa förstås, blev tokigt där. Men hur som helst, sedan höll vi alla händer och kramades, alla utom läraren som vi tryckte ner i flygeln.

Varför är du så jävla grym på kampsport? (J. Chan, typ Kina)
Ja Jackie, det är en fin fråga det. Det är för att Bruce Lee mötte mig en dag och sa: Harrejävlar Andy, kan du visa mig dina moves? Det gjorde jag och vi fajtades i tre dagar mellan bambuträd och vattenfall. Efter det så sa han: Andy, är du chefen eller är du chefen? Och då sa jag: Det är jag som är chefen. Sen blev de goaste vänner och flyttade till Amerika, där han aldrig blev riktigt lycklig men ändå fick lukta på äppelplantan innan han dog.

Helvete vad grym du är. (O. Thörnkvist, Svedala)
Ja Ove, det är väl egentligen inte en fråga utan snarare ett påstående.

0 kommentarer:

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP