20090310

Samuel Fröler blir arg

Ibland, när jag skriver texter här som retar upp folk, får jag arga mejl. I dag fick jag ett jättekonstigt sådant, kolla här bara:

"Andreas,

Jag blir så trött när du framhäver dig själv som du gör, på bloggen.

Vad har du att säga om det? Va? Ja men säg nåt då! Tala till mig! Sitt inte bara där, som en hålögd gengångare. Åh, du gör mig illamående. Hör du mig? Illamående! Jag hoppas du är nöjd med dig själv, din lilla människa, när du sover där om natten, i din egen självgoda slummer. Jag flyttar till prästgården nu och jag behöver inte dig, inte henne, inte nån! Allt jag vill ha, finns här. Förstår du mig? Va? Ja men sluta flina då!

Vänliga hälsningar,
Samuel Fröler"

Jättekonstigt.

1 kommentarer:

Anonymous 1:56 PM  

Låter som en väldigt hatisk människa. Skulle råda honom en stor kopp te och en semla. Det råder bot på det mesta.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP